Mijn diensten
Haal het maximale uit jouw B&B, vakantiehuis of camping met mijn hulp
Je hebt alles op alles gezet om jouw toeristische onderneming succesvol te maken. Van marketing tot prijsbeleid en van gastvrijheid tot bezetting – je hebt al veel zelf geregeld. Maar hoe weet je zeker dat je de juiste keuzes maakt?
Ben ik zichtbaar op de juiste kanalen?
Hanteer ik een slim prijsbeleid?
Hoe houd ik balans in een 24/7 bedrijf?
Wat kan ik doen om mijn gasten nóg tevredener te maken?
Soms is het fijn om samen met een deskundige te kijken waar kansen liggen. Ik heb ruim 15 jaren ervaring in de verhuur van alles wat toeristisch is, van luxe groepsvilla's tot trekkersveldjes. Ik heb uiteenlopende bedrijven geholpen met een optimaal resultaat. Vanuit de zakelijke kant, bijvoorbeeld met marketinginzet, prijsbeleid en bezetting optimalisatie. En vanuit de gastvrije kant. Denk daarbij aan communicatiestijl, gastontvangst, bereikbaarheid en intrinsiek gastvrij zijn. In die jaren zijn daarmee miljoenen gasten op de juiste locatie, op het juiste moment, via het juiste kanaal en met de juiste prijs aangekomen op de bestemming die hun verwachting overtrof.
Wil jij weten hoe je jouw bedrijf kunt optimaliseren? Neem vrijblijvend contact op – Ik help jou graag met het vinden van die antwoorden en alle verdere mogelijke tips en optimalisaties.
Hieronder een paar voorbeelden.
Revenue Management
Vaste prijslijsten zijn al jaren niet meer de standaard. Door een slimme strategie die gericht is op de juiste prijs op het juiste moment aan de juiste gast te presenteren, optimaliseer je de omzet van jouw bedrijf. In de branche noemen we dit Revenue Management of Yielden. En het hoeft niet moeilijk te zijn of veel tijd te kosten om een groot verschil te maken.
Kanaalstrategie
Door het inzetten van specifieke kanalen voor (een deel) van jouw beschikbaarheid, kun je een hoge bezetting bereiken. Door de inzet continu aan te passen, verlaag je de kosten en creëer je trouwe gasten. Los daarvan hoef je niet op alle markten continu te concurreren om te zorgen voor een constante stroom aan reserveringen.
Gastvrijheid
Het lijkt eenvoudig, gastvrij zijn. Toch is dat echt niet het geval. Wanneer voelt iemand zich echt een gast en hoe zorg je ervoor dat die ervaring vanaf oriëntatie tot vertrek klopt. Door onderzoek en eigen ervaringen weet ik wat het verschil maakt en daar help ik jou graag mee verder.